|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebek23 Zastępca administratora
|
Wysłany:
|
|
|
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 842 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Milówka/Montreal Płeć:
|
Witam dzisiejszy temat jest o Ciężarówkach Roku DAF'A
DAF 95 - 1988
-W latach 1987-1997 wyprodukowano 67 175 pojazdów z silnikiem DAF turbo intercooler 11,6 l, o mocy 306-383 KM, Euro-1 i 360-383 KM Euro-2. Wymiana oleju co 25 tys. km, przekładnia ZF Ecosplit. DMC - 17 ton.
DAF 95XF - 1998
-Produkowany w latach 1997-2002, w ilości 14-17 tys. egz. rocznie. Nowy silnik 12,6 l w technice 24-zaworowej. Moc 381, 428 i 483 KM, hamulec silnikowy DEB o mocy 290 kW. Kabiny Comfort, Space Cab, Super Space o wysokości wewnętrznej od 159 do 225 cm. Długość kabiny 225 cm, łóżko szerokie na 81 cm.
DAF LF - 2002
-Produkowany od 2001 roku w Anglii. Silniki dla lżejszej gamy LF45 (6,2 -12 ton DMC) to Paccar BE 4-cylindrowy 3,9 l o mocy 135, 150 i 167 KM oraz Paccar 6-cylindrowy 5,9 l o mocy 185 i 220 KM. Wtrysk common rail. Gama LF55 (12-19 ton DMC) ma silniki 4-cylindrowe 170 KM i 6-cylindrowe od 180 do 250 KM. Kabiny dzienne i sypialne, podwozia na kołach 17,5, 19,5 i 22,5 c. Euro-3.
DAF XF105 - 2007
-Jego poprzednik, model 95XF już zdobywał nagrodę. Dlatego m.in. w uzasadnieniu werdyktu podkreślono, że XF105 kontynuuje tradycję DAF-a budowania świetnych ciągników do transportu dalekiego.
Na wybór wpłynął z pewnością fakt, że �105� dostała zupełnie nowy silnik MX oferowany w roku 2006 w 3 poziomach mocy: 410, 460 i 510 KM. Silnik zapewnia doskonałe właściwości jezdne, a dodatkowo producent obiecuje jego znacząco podwyższoną żywotność, czyli obniżone koszty eksploatacji. Wnętrze dotychczas stosowanej kabiny zostało całkowicie przebudowane z myślą o zawsze ważnej dla DAF-a ergonomii i komforcie pracy kierowcy. Ilość usprawnień, nie zawsze zauważalnych z zewnątrz, pozwoliła poprawić już wcześniej dobrą opinię użytkowników oraz poważnie zwiększyć sprzedaż dużych DAF-ów w Europie. W ciągu 2006 roku DAF produkował w Eindhoven zarówno XF95, jak i nowego XF105.
źródło:Polski Traker
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |