|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
behemoth Administrator
|
Wysłany:
|
|
|
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 900 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Jastrzębie-Zdrój Płeć:
|
Obecnie wszystkie modele pojazdów Volvo Trucks, przeznaczone do miejskiego i regionalnego transportu dystrybucyjnego, mogą być wyposażone w zautomatyzowaną skrzynię biegów. Ostatnio grupę tę rozszerzono o pojazdy dystrybucyjne Volvo FE ze skrzynią biegów I-Sync.
Działanie to jest elementem strategii polegającej na wzmocnieniu pozycji firmy w segmencie pojazdów dla transportu dystrybucyjnego. I-Sync to manualna skrzynia biegów uzupełniona o układ automatycznej zmiany biegów. Podobnie jak I-Shift, I-Sync łączy w sobie niezawodność i mały ciężar skrzyni manualnej z wygodą przekładni automatycznej. Jednak w przeciwieństwie do skrzyni biegów I-Shift, zaprojektowanej z myślą o transporcie ciężkim, I-Sync została dostosowana do wymogów lokalnego transportu dystrybucyjnego. Od czasu swojej premiery rynkowej w pojazdach Volvo FL, wiosną 2008 r., skrzynia biegów I-Sync cieszy się ogromną popularnością wśród klientów. Dostosowana do specyfiki transportu dystrybucyjnego
W Volvo FE skrzynia biegów I-Sync współpracuje z 7-litrowym silnikiem Volvo o mocy 260 KM. Dzięki optymalizacji procesu zmiany biegów, I-Sync przyczynia się do utrzymania niskiego zużycia paliwa, a tym samym niskiego poziomu emisji dwutlenku węgla. Tak jak dotychczas, w dużych samochodach ciężarowych Volvo: FH16, FH i FM, dostępna jest zautomatyzowana skrzynia biegów Volvo I-Shift.
Cytat: | Źródło: trailer.pl |
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |